3

آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ایلام

  • کد خبر : 4530
  • 24 فروردین 1400 - 16:13
آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سعید شریفی اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ایلامتوزیع یک هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.   وی با بیان اینکه […]

به گزارش حوادث ایلام; سعید شریفی اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان آغاز توزیع کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان در ایلامتوزیع یک هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۷۰ تن شکر، ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۰۰ تن برنج و افزون بر ۴۴۵ تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد افزود: برای رفع مشکل کمبود روغن از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده‌ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرده است.

 

معاون سازمان صمت استان ایلام با اشاره به توزیع ۲۷۰ تن شکر در استان یادآور شد: شکر در بسته‌های سه کیلویی با قیمت ۲۶۰ هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

 

شریفی به توزیع ۲۶ تن گوشت قرمز منجمد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت‌ها به قیمت هر کیلو ۸۰۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

 

وی همچنین قیمت برنج توزیع شده در ماه رمضان را هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال اعلام کرد و تصریح کرد: میزان سهمیه کالا‌های تنظیم بازار در سراسر شهرستان‌ها متناسب با جمعیت اختصاص داده شده است.

 

معاون سازمان صمت استان از کسبه و بازاریان ایلام خواست: در زمان توزیع اقلام و مایحتاج ضروری مردم در ماه رمضان از ایجاد ازدحام و صف‌های طولانی و شعله ور‌تر شدن زنجیره انتقال کرونا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.