2

محور ایلام به صالح آباد مسدود می شود

  • کد خبر : 4480
  • 23 فروردین 1400 - 10:31
محور ایلام به صالح آباد مسدود می شود

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده گفت: جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدودهمحور ایلام به صالح آباد مسدود می شود دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت ۱۱ امروز ۲۳ فروردین ماه تا ساعت ۱۷:۰۰ روز جاری مسدود می‌شود.   وی افزود: رانندگانی که قصد […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده گفت: جاده اصلی ایلام به صالح آباد از ابتدای محور تا محدودهمحور ایلام به صالح آباد مسدود می شود دوراهی قدیم و جدید به علت انجام عملیات عمرانی از ساعت ۱۱ امروز ۲۳ فروردین ماه تا ساعت ۱۷:۰۰ روز جاری مسدود می‌شود.

 

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند تا پس از بازگشایی محور باید از مسیر‌های جایگزین ۱- جاده فرعی ایلام -سرطاف-ماربره -صالح آباد و جاده ایلام -ملکشاهی- بان رحمان تردد کنند.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه مسیر‌های جایگزین، کوهستانی و پرپیچ و خم بوده و فاقد استاندارد‌های خاص جاده‌ای است، می‌طلبد رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز که منجر به وقوع حوادث ترافیکی می‌شود خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.