5

پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان

  • کد خبر : 4483
  • 23 فروردین 1400 - 13:34
پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایوان

به گزارش حوادث ایلام; سبزی فرماندار ایوان با اشاره به نظارت مستمر گروه‌های بازرسی از صنوف و پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایواندستگاه‌های خدماتی در رابطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از پلمب ۱۸ واحد متخلف خبر داد. وی افزود : در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از تمامی […]

به گزارش حوادث ایلام; سبزی فرماندار ایوان با اشاره به نظارت مستمر گروه‌های بازرسی از صنوف و پلمب ۱۸ واحد صنفی در شهرستان ایواندستگاه‌های خدماتی در رابطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از پلمب ۱۸ واحد متخلف خبر داد.

وی افزود : در راستای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر ایوان بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که با حضور فرماندار، اعضای ستاد کرونا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد، ۱۸ واحد صنفی به دلیل عدم تمکین از قانون و رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده در خصوص عدم فعالیت مشاغل پلمب شده‌اند.

لازم به ذکر است از ابتدای محدودیت ها، ضمن اعلام حضوری؛ اخطار به صنوف مختلف داده شد، درصد زیادی از صنف‌ها بدون اخطار و با در نظر گرفتن شرایط شهرستان تعطیل کرده‌اند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.