4

افزایش نگرانی‌ها در ایلام/سیروان به جمع مناطق قرمز کرونا پیوست

  • کد خبر : 4477
  • 23 فروردین 1400 - 9:28
افزایش نگرانی‌ها در ایلام/سیروان به جمع مناطق قرمز کرونا پیوست

به گزارش حوادث ایلام; با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در چند روز گذشته ، اما همچنان آمارافزایش نگرانی‌ها در ایلام/سیروان به جمع مناطق قرمز کرونا پیوست مبتلایان استان ایلام رو به افزایش است.   دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، […]

به گزارش حوادث ایلام; با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در چند روز گذشته ، اما همچنان آمارافزایش نگرانی‌ها در ایلام/سیروان به جمع مناطق قرمز کرونا پیوست مبتلایان استان ایلام رو به افزایش است.

 

دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

جمیل صادقی فر معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز وضعیت استان از لحاظ شیوع کرونا را خطرناک ارزیابی کرد و افزود: هفته گذشته استان ایلام با ۶۴ درصد افزایش در صدر استان‌های کشور به لحاظ افزایش ابتلا به کرونا بوده است و این آمار نشان دهنده عدم رعایت قرنطینه و اینکه گردش ویروس بسیار زیاد است.

 

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یعنی گرفتاری دوباره کادر خسته بهداشت و درمان و تکرار روز‌های دلهره آور آبان، افزایش ابتلا به کرونا یعنی افزایش بستری و افزایش بستری نیز یعنی افزایش فوت و از دست دادن هم استانی‌ها که دردناک است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.