2

کاهش ۱۱ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی ایلام

  • کد خبر : 4466
  • 22 فروردین 1400 - 13:52
کاهش ۱۱ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” اظهار داشت: خوشبختانه با اعمال دقیق مقررات و کنترل کاهش ۱۱ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی ایلامدقیق مبادی ورودی استان و با تلاش شبانه روزی سفیران امنیت جاده‌ای، تردد‌ها در چند روز گذشته با کاهش مواجه شده است.   وی ادامه داد: با افزایش تیم‌های گشتی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده” اظهار داشت: خوشبختانه با اعمال دقیق مقررات و کنترل کاهش ۱۱ درصدی تردد‌های جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی ایلامدقیق مبادی ورودی استان و با تلاش شبانه روزی سفیران امنیت جاده‌ای، تردد‌ها در چند روز گذشته با کاهش مواجه شده است.

 

وی ادامه داد: با افزایش تیم‌های گشتی در مبادی ورودی و فعال کردن دوربین‌های هوشمند ثابت ثبت تخلف هرگونه تردد غیر ضرور مشمول تخطی از مقررات محدودیت‌های طرح اعلامی بوده و برابر قانون با خاطیان رفتار می‌شود.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تمام اعمال مقررات و محدودیت‌های کرونایی به جهت پیشگیری و حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش ویروس بیماری کرونا در استان بوده و از همه هموطنان عزیز تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات تعیین شده همکاری لازم با ماموران پلیس راه و واحد‌های امدادی داشته باشند و از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.