1

کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در مهران

  • کد خبر : 4451
  • 21 فروردین 1400 - 13:12
کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در مهران

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ قدرت شهبازبیگی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی جندالله هنگام کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در مهرانکنترل خودرو‌های عبوری در محور مهران به ایلام، ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.   وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ قدرت شهبازبیگی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی جندالله هنگام کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در مهرانکنترل خودرو‌های عبوری در محور مهران به ایلام، ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها، تعداد ۲ هزار ثوب انواع البسه قاچاق کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالا‌های مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سرهنگ شهبازبیگی گفت: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.