3

برخورد جدی با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا/ دو بخشدار ایلامی توبیخ شدند

  • کد خبر : 4440
  • 20 فروردین 1400 - 15:56
برخورد جدی با نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا/ دو بخشدار ایلامی توبیخ شدند

به گزارش حوادث ایلام;  محمد نوذری در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا با بیان اینکه اجرای دقیق و برخورد جدی با نقص کنندگان مصوبات ستاد کرونا/ دو بخشدار ایلامی توبیخ شدندنظارت بر مصوبات ستاد کرونا بر عهده مسوولان است و هرگونه کوتاهی از سوی مسئولان در اجرای این مصوبات برخورد جدی به دنبال خواهد […]

به گزارش حوادث ایلام;  محمد نوذری در نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا با بیان اینکه اجرای دقیق و برخورد جدی با نقص کنندگان مصوبات ستاد کرونا/ دو بخشدار ایلامی توبیخ شدندنظارت بر مصوبات ستاد کرونا بر عهده مسوولان است و هرگونه کوتاهی از سوی مسئولان در اجرای این مصوبات برخورد جدی به دنبال خواهد داشت افزود: در پی عدم نظارت و اجرای دقیق بر مصوبات ستاد کرونا،۲ نفر از بخشداران استان توبیخ شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور همه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و مسولان حراست ادارات در محل کار در روز‌های تعطیل الزامی است افزود: زمینه اجرای رزمایش مشترک در همه فرمانداری‌ها با به صدا درآوردن آژیر خطر صورت گیرد.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی با همراهی منابع طبیعی و محیط زیست استان نسبت به مسدود سازی مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های استان اقدام کنند.

 

نوذری یادآور شد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز نسبت به تعطیلی بازار و گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار و همچنین پلمب واحد‌های متخلف اقدام و قرنطینه ۱۴ روزه را اجرا کنند در غیر اینصورت هیچ اهمال کاری پذیرفته نیست.استاندار ایلام در خصوص فعالیت مطب پزشکان گفت: تجمع در مطب‌های پزشکان و ورودی بیمارستان‌ها ممنوع است و باید علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی این موضوع را مدیریت کنند تا روند بیماری فراگیر و گسترده‌تر نشود، دستگاه قضا نیز در کنترل و اجرای محدودیت‌ها همراهی لازم را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه با کسانی که اقدام به برگزاری مراسمات، حضور در تجمعات و ورود غیر قانونی به آرامستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌کنند باید برخورد شود، گفت: ورود ماشین‌ها و پارک در هسته مرکزی شهر ممنوع است و افرادی که با تردد در داخل شهر و محور‌های مواصلاتی محدودیت‌های کرونایی را نقض می‌کنند، ابتدا پیام تذکر و اخطار ارسال و سپس متناسب با شرایط شهرستان‌ها جریمه می‌شوند.

 

نوذری نسبت به شرایط موجود و عادی انگاری مردم و عدم توجه به پروتکل‌ها به خصوص قشر جوانان هشدار داد و افزود: باید با فرهنگ سازی و تولید محتوا خطرات بیماری برای مردم تبیین و با اطلاع رسانی دقیق زمینه اجرای پروتکل‌ها فراهم شود همچنین با ارائه ایده ها، راهکار‌ها و فکر جدید تولید محتوا شود.

 

استاندار ایلام تاکید کرد: همه تفرجگاه‌ها باید مسدود شود و تبلیغات محیطی در همه شهر‌ها و روستا‌ها انجام گیرد چراکه وضعیت استان حاد و آمار بستری‌ها در حال افزایش است.

 

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: نقش مردم در رعایت پروتکل‌ها و عدم تجمع در مکان‌های شلوغ می‌تواند در مهار این ویروس خطرناک و مرگبار تعیین کننده باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.