2

نحوه حضور کارمندان در مناطق قرمز و نارنجی ایلام ابلاغ شد

  • کد خبر : 4355
  • 15 فروردین 1400 - 14:51
نحوه حضور کارمندان در مناطق قرمز و نارنجی ایلام ابلاغ شد

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: این میزان اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در ۱۵ رفع تصرف هفت هزار متر مربه از اراضی ملی ایلاممرحله از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است. وی با اشاره به همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زمین‌خواری در استان افزود: این […]

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: این میزان اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در ۱۵ رفع تصرف هفت هزار متر مربه از اراضی ملی ایلاممرحله از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

وی با اشاره به همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زمین‌خواری در استان افزود: این همراهی و همکاری سبب شده تا سال گذشته بیش از ۳۷ هکتار از تصرف افراد سودجو خارج و به بیت‌المال باز گردد.

 

بهادری یادآور شد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهر‌ها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

۸۷ درصد مساحت استان ایلام را جنگل ها، مراتع و عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.