4

دستگیری دو شکارچی غیرمجار در آبدانان

  • کد خبر : 4343
  • 15 فروردین 1400 - 14:36
دستگیری دو شکارچی غیرمجار در آبدانان

به گزارش حوادث ایلام; احمد ایمانی اظهار داشت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل دستگیری دو شکارچی غیرمجار در آبداناندر بخش کلات موموری شهرستان آبدانان، دو نفر شکارچی غیرمجاز گراز را دستگیر کردند.   وی افزود: از این متخلفین غیربومی ، لاشه سه رأس گراز وحشی به همراه یک قبضه سلاح دولول و […]

به گزارش حوادث ایلام; احمد ایمانی اظهار داشت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل دستگیری دو شکارچی غیرمجار در آبداناندر بخش کلات موموری شهرستان آبدانان، دو نفر شکارچی غیرمجاز گراز را دستگیر کردند.

 

وی افزود: از این متخلفین غیربومی ، لاشه سه رأس گراز وحشی به همراه یک قبضه سلاح دولول و مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد.

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبدانان تصریح کرد: پس از تنظیم صورتجلسه، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان آبدانان معرفی شدند.

در استان ایلام با گستره ۲ میلیون هکتاری، ۶۰۰ هزار هکتار جنگل و بیش از ۴۰۰ هزار هکتار مرتع و بیابان وجود دارد و تاکنون ۲۰۰ گونه پرنده، ۴۱ نوع پستاندار و ۳۰ نوع ماهی در مناطق مختلف این استان شناسایی شده است.

 

بطور قطع استان ایلام به خاطر تنوع آب و هوایی و جغرافیایی ماوا و زیستگاه گونه‌های بیشتری از وحوش است که تا کنون شناسایی شده اند.
بیش از هفت درصد مساحت کل استان را عرصه‌های طبیعی تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست تشکیل داده است که از این مقدار ۱۴۱ هزار و ۸۰۰ هکتار را مناطق حفاظت شده، یک هزار و ۴۷۵ هکتار آثار طبیعی ملی و ۳۶۸ هزار و ۳۰۱ هکتار منطقه شکار و تیراندازی ممنوع تشکیل داده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.