2

واژگونی وسایل نقلیه و خروج از جاده بیشترین عامل تصادفات در ایلام

  • کد خبر : 4265
  • 10 فروردین 1400 - 11:45
واژگونی وسایل نقلیه و خروج از جاده بیشترین عامل تصادفات در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با بررسی‌های بعمل آمده از آمار تصادفات واژگونی وسایل نقلیه و خروج از جاده بیشترین عامل تصادفات در ایلامطرح نوروزی سالجاری، بیشترین تصادفات استان به دلیل واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوده است.   وی گفت: بیشترین میزان واژگونی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با بررسی‌های بعمل آمده از آمار تصادفات واژگونی وسایل نقلیه و خروج از جاده بیشترین عامل تصادفات در ایلامطرح نوروزی سالجاری، بیشترین تصادفات استان به دلیل واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان بوده است.

 

وی گفت: بیشترین میزان واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه مربوط به محورهای صالح آباد، سرابله، ایوان و مهران بوده است.
رئیس پلیس راه استان گفت: بیشترین میزان خروج از جاده و واژگونی وسایل نقلیه در ساعات ۱۸ الی ۲۳ بوده است که نیاز است رانندگان در این ساعات با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم و تابلو‌های نصب شده در سطح جاده‌ها رانندگی کنند.

 

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: رانندگان از ارتکاب تخلفاتی همچون سرعت غیرمجاز، خوردن و آشامیدن، در آغوش گرفتن اطفال و صحبت کردن با تلفن همراه که موجب واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه می‌شود، اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.