3

معرفی ۲۴ راننده فاقد گواهینامه در ایلام به مراجع قضائی

  • کد خبر : 4273
  • 10 فروردین 1400 - 11:57
معرفی ۲۴ راننده فاقد گواهینامه در ایلام به مراجع قضائی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در بررسی تصادفات چند روز اخیر معرفی ۲۴ راننده فاقد گواهینامه در ایلام به مراجع قضائیتوسط کارشناسان، عمده دلایل وقوع آن‌ها ناتوانی راننده و عدم داشتن مهارت کافی برای کنترل وسیله نقلیه در مسیر‌ها بوده است.   وی بابیان اینکه صرف داشتن گواهینامه به معنای تسلط […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در بررسی تصادفات چند روز اخیر معرفی ۲۴ راننده فاقد گواهینامه در ایلام به مراجع قضائیتوسط کارشناسان، عمده دلایل وقوع آن‌ها ناتوانی راننده و عدم داشتن مهارت کافی برای کنترل وسیله نقلیه در مسیر‌ها بوده است.

 

وی بابیان اینکه صرف داشتن گواهینامه به معنای تسلط و مهارت کامل و کافی برای رانندگی نیست افزود: بسیاری از توانمندی‌های مربوط به رانندگی به مرور زمان و در اثر تجربه حاصل می‌شود که خانواده‌ها باید در هنگام سپردن وسایل نقلیه به فرزندان به این اصل مهم توجه کنند.

 

سرهنگ کهزادی در ادامه با اشاره اینکه جوانان تحت تاثیر همسالان خود در غایب والدین اقدام به رفتار‌های مخاطره آمیز و هیجانی می‌کنند. افزود: به همین دلیل می‌طلبد والدین مراقبت‌های لازم را از فرزندان در هنگام رانندگی حتی به فرض داشتن گواهینامه به عمل آورد.

 

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: برابر قانون اشخاصی که بدون داشتن گواهینامه مبادرت به رانندگی با وسیله نقلیه می‌کنند، مجرم تلقی و برابر مقررات با آن‌ها رفتار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در این راستا در طرح نوروزی، تعداد ۲۴ راننده فاقد گواهینامه شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.