0

استقرار ۳۰ گشت پلیس در مسیر‌های مواصلاتی ایلام

  • کد خبر : 4219
  • 07 فروردین 1400 - 22:56
استقرار ۳۰ گشت پلیس در مسیر‌های مواصلاتی ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستای خدمات دهی به استقرار ۳۰ گشت پلیس در مسیر‌های مواصلاتی ایلاممردم، تقویت نظم، امنیت و پیشگیری از تخلفات، ۳۰ واحد گشت انتظامی در سطح مسیر‌های مواصلاتی و محلات استان مستقر شده است.   وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستای خدمات دهی به استقرار ۳۰ گشت پلیس در مسیر‌های مواصلاتی ایلاممردم، تقویت نظم، امنیت و پیشگیری از تخلفات، ۳۰ واحد گشت انتظامی در سطح مسیر‌های مواصلاتی و محلات استان مستقر شده است.

 

وی افزود: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در بحث شهر‌های نارنجی، ورود خودرو‌های پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع است.

 

سردار القاصی مهر تاکید کرد: از سوم فروردین در شهرستان دهلران همکاران انتظامی ما در ورودی و خروجی سپتون مستقر هستند و انتظار می‌رود مردم همکاری لازم را با ستاد کرونا و همکاران ما داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: باتوجه به شرایط افزایش تعداد مبتلایان به کرونا انتظار می‌رود همه مردم و صنوف، مراسمات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برابر مصوبات ستاد کرونا انجام بدهند تا شاهد کاهش مبتلایان در استان باشم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.