1

بازگشت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ورودی‌های ایلام به شهر‌های مبدا

  • کد خبر : 4180
  • 04 فروردین 1400 - 11:58
بازگشت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ورودی‌های ایلام به شهر‌های مبدا

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر گفت : برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیریبازگشت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ورودی‌های ایلام به شهر‌های مبدا از شیوع بیماری خطرناک کرونا، طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی دارای پلاک غیر بومی داخل استانی و خارج از استان آغاز و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر گفت : برابر تدابیر ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیریبازگشت ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در ورودی‌های ایلام به شهر‌های مبدا از شیوع بیماری خطرناک کرونا، طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی دارای پلاک غیر بومی داخل استانی و خارج از استان آغاز و تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه در این راستا ۸۰ خودرو به مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون شده‌اند، افزود: اعمال قانون و جریمه ۳۵۰ وسیله نقلیه متخلف از مقررات و محدودیت‌های وضع شده در خصوص مصوبات ستاد مقابله با کرونا از دیگر نتایج این طرح بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: رسالت مهم ماموران پلیس راه استان، حرکت در راستای حفظ جان انسان‌ها بوده و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی در این راستا، نمود دیگری از انجام این رسالت مهم است.

 

وی از استمرار اجرای طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در معابر درون شهری خبر داد و افزود: همکاری و مشارکت مردم در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش بسیار مهمی در کاهش شیوع بیماری کرونا داشته است.

 

سردار القاصی مهر یادآور شد: خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی در صورت ورود به استان به وسیله دوربین‌های کنترلی و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راه اعمال قانون و برگشت داده خواهند شد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.