3

سرعت غیرمجاز ،مهمترین علت وقوع تصادفات در جاده ها

  • کد خبر : 4158
  • 03 فروردین 1400 - 15:26
سرعت غیرمجاز ،مهمترین علت وقوع تصادفات در جاده ها

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام اظهار داشت: طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته بیشترین وقوع تصادفات جاده ای در محورهای اصلی سرابله و ایوان به وقوع پیوسته است .   وی افزود : سرعت غیر مجاز مهمترین عامل انسانی ایجادکننده سوانح ترافیکی محسوب شده […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “رضا همتی زاده”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام اظهار داشت: طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته بیشترین وقوع تصادفات جاده ای در محورهای اصلی سرابله و ایوان به وقوع پیوسته است .

 

وی افزود : سرعت غیر مجاز مهمترین عامل انسانی ایجادکننده سوانح ترافیکی محسوب شده و رانندگان نباید سرعت در رانندگی را جایگزین تاخیر در کارهای عقب افتاده خود کنند .

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد : این پلیس با استفاده از تمام توان و تجهیزات در اختیار و ظرفیت دوربین های پایش تصویری و هوشمند ثبت تخلف در جهت کنترل مدیریت سرعت ، رفتارهای پرخطر ترافیکی رانندگان را کنترل خواهد کرد .

 

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت : رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و صبر و حوصله در رانندگی می تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع حوادث جاده ای داشته باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.