1

افزایش محسوس ترافیک در مبادی ورودی و خروجی شهرها

  • کد خبر : 4156
  • 03 فروردین 1400 - 15:13
افزایش محسوس ترافیک در مبادی ورودی و خروجی شهرها

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام با بیان اینکه میزان ترددها درساعات آغازین و پایانی روز درمبادی ورودی و خروجی به اوج خود می رسد، اظهار داشت :عمده دلایل افزایش حجم ترافیک ناشی از سفرهای کوتاه مردم استان به دامن طبعیت و تفرجگاهای اطراف شهر […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوادث ایلام با بیان اینکه میزان ترددها درساعات آغازین و پایانی روز درمبادی ورودی و خروجی به اوج خود می رسد، اظهار داشت :عمده دلایل افزایش حجم ترافیک ناشی از سفرهای کوتاه مردم استان به دامن طبعیت و تفرجگاهای اطراف شهر می باشد.

وی با اشاره به تمرکز نیروهای پلیس راهور در کمربندی ها و مبادی ورودی و خروجی شهر افزود :ماموران پلیس راهور از ساعات آغازین روز تا پایان ترافیک با حداکثر توان در معابر پرتردد مستقر و مشغول روانسازی ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه ساز هستند .

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام در ادامه با بیان اینکه سرعت غیر مجاز شایع ترین تخلف ارتکابی از سوی رانندگان در چند روز اول اجرای طرح نوروزی بوده است ، از اعمال قانون ۱۸۰راننده متخلف به علت تجاوز از سرعت مجاز در معابر شهری خبر داد.

 

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه حداکثر سرعت مجاز در کمربندی های محدوده شهر ۶۰کیلومتر در ساعت می باشد از رانندگان خواست برای جلوگیری از اعمال قانون و مهتر از آن جهت پیشگیری از حوادث رانندگی در این گونه معابر شریانی با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به واسطه همکاری خوب مردم استان با پلیس در رعایت قوانین و مقررات از ابتدای طرح نوروزی تاکنون هیچ گونه حادثه ترافیکی منجر به فوت در معابر درون شهری استان رخ نداده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.