3

یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز است

  • کد خبر : 4140
  • 02 فروردین 1400 - 11:45
یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز است

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ عارف یاسمی گفت : بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام تنها یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز استبرای خودرو‌های شخصی و زائران خانوادگی امکان پذیر است.   وی افزود: این پذیرش شامل حال کاروان‌ها نمی‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان‌های راهیان نور به […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ عارف یاسمی گفت : بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام تنها یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بر روی علاقه‌مندان باز استبرای خودرو‌های شخصی و زائران خانوادگی امکان پذیر است.

 

وی افزود: این پذیرش شامل حال کاروان‌ها نمی‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی انجام نمی‌گیرد.

 

سرهنگ یاسمی تاکید کرد : در شهرستان‌های با وضعیت رنگ نارنجی همانند دهلران هرچند یادمان‌ها باز است، اما با توجه به شرایط کرونایی شهرستان، حضور در یادمان‌های دفاع مقدس توصیه نمی‌شود.

 

وی اظهار کرد: در همه یادمان‌ها مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، پذیرش بازدیدکنندگان با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی بوده و زائران نیز باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه اسکان زائران در محل یادمان‌ها امکان پذیر نیست، ادامه داد: در همه یادمان‌ها خادم و راوی حضور دارد که پذیرای زائران هستند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.