0

نظارت بر توزیع مرغ کشتار روز در استان ایلام

  • کد خبر : 4136
  • 01 فروردین 1400 - 13:38
نظارت بر توزیع مرغ کشتار روز در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تامین و توزیع عادلانه مرغ در سطح بازار استان اظهار کرد: در راستای مصوبات کارگروه تامین مایحتاج عمومی مردم نکات لازم به صورت مکتوب به اتحادیه قصابان و فروشندگان مرغ و ماهی برای برنامه‌ریزی در خصوص نحوه توزیع مرغ اعلام شده است. […]

به گزارش حوادث ایلام; سعید شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تامین و توزیع عادلانه مرغ در سطح بازار استان اظهار کرد: در راستای مصوبات کارگروه تامین مایحتاج عمومی مردم نکات لازم به صورت مکتوب به اتحادیه قصابان و فروشندگان مرغ و ماهی برای برنامه‌ریزی در خصوص نحوه توزیع مرغ اعلام شده است.

 

وی افزود: محدودیت در توزیع مرغ کشتار روز برای هر نفر، عدم قطعه بندی مرغ تحویلی توسط واحدهای تحت پوشش، تهیه پرینت پوز موجود در واحد صنفی و تحویل به بازرسین سازمان صمت، ارائه لیست توزیع عاملین عمده و خرده به معاونت بازرسی و نظارت به صورت روزانه از مواردی است که بایستی صورت پذیرد.

 

شریفی خاطرنشان کرد: توزیع مرغ به نحوی است که مرغ کشتار روز به واحدهای دارای پروانه کسب از اتحادیه صنفی تحویل داده می‌شود.

 

وی بیان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل و همچنین فرد خاطی و مخل در فرایند توزیع مرغ کشتار روز به دستگاه قضایی برای برخورد قانونی معرفی می‌شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.