1

افزایش گشت های پلیس راه در جاده های ایلام

  • کد خبر : 4115
  • 30 اسفند 1399 - 11:49
افزایش گشت های پلیس راه در جاده های ایلام

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : پلیس راه استان مصمم است در افزایش گشت های پلیس راه در جاده های ایلامراستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و حفظ امنیت جاده‌ای با رانندگان خاطی که توجهی به قوانین و مقررات ندارند برابر قانون رفتار کند.   وی افزود: […]

به گزارش حوادث ایلام; رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : پلیس راه استان مصمم است در افزایش گشت های پلیس راه در جاده های ایلامراستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی و حفظ امنیت جاده‌ای با رانندگان خاطی که توجهی به قوانین و مقررات ندارند برابر قانون رفتار کند.

 

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته بیشتر تصادفات جرحی و فوتی در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد و علت اصلی آن عجله و شتاب راننده برای زودتر رسیدن به مقصد است و عدم تمرکز و خستگی راننده منجر به حوادث جاده‌ای می‌شود.

 

وی ادامه داد: در ایام نوروز سال جدید با برنامه ریزی‌های مدون و فعال کردن تعداد ۳۶ واحد گشتی محسوس و نامحسوس و راه اندازی ۲۷ دستگاه دوربین هوشمندکنترل ثابت ثبت تخلف و سیار در تمامی محور‌های پلیس راه در راستای امنیت و سلامت شهروندان، مأموران پلیس راه بر روی علل‌های اصلی تصادفات که خط قرمز پلیس است تمرکز می‌کنند.

 

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در هنگام رانندگی در جاده‌های برون شهری از عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند و بدانند که حوادث رانندگی همیشه در کمین رانندگان پر خطر و بی احتیاط است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.