3

ابتلای ۱۶ آبدانانی به کرونا با شرکت در مراسم ختم

  • کد خبر : 4103
  • 29 اسفند 1399 - 13:21
ابتلای ۱۶ آبدانانی به کرونا با شرکت در مراسم ختم

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر افزود: یکی از مهمترین دلایل افزایش تعداد مبتلایان ابتلای ۱۶ آبدانانی به کرونا با شرکت در مراسم ختمدر شهرستان‌های استان حضور و تجمع مردم بدون رعایت اصول فاصله‌گذاری در مجالس شادی و عزاداری است.   وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش تعداد مبتلایان در […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر جمیل صادقی فر افزود: یکی از مهمترین دلایل افزایش تعداد مبتلایان ابتلای ۱۶ آبدانانی به کرونا با شرکت در مراسم ختمدر شهرستان‌های استان حضور و تجمع مردم بدون رعایت اصول فاصله‌گذاری در مجالس شادی و عزاداری است.

 

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان آبدانان در چند هفته اخیر، حضور گسترده مردم بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی در آیین‌های شادی و عزاداری است افزود: ۱۶ نفر از ساکنان یکی از روستا‌های شهرستان آبدانان در پی شرکت در یک مراسم سالگرد به کرونا مبتلا شدند.

 

صادقی فر با تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم شرکت در تجمع ها، شستن دست‌ها و عدم خرید از فروشگاه‌ها و مراکزی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به مردم توصیه می‌شود.

 

وی افزود: مردم ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی، از مسافرت به استان‌های مجاور که در وضعیت قرمز یا هشدار قرار دارند، خودداری و از پذیرش مهمان از سایر نقاط کشور اجتناب کرده تا سلامت خود و مردم را به خطر نیندازند.

 

هم اکنون ۱۱ شهرستان استان ایلام در وضعیت زرد و شهرستان دهلران نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.