2

چادر زدن تا پایان تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است

  • کد خبر : 4024
  • 24 اسفند 1399 - 11:19
چادر زدن تا پایان تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است

به گزارش حوادث ایلام; استاندار ایلام در شصت و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: چادر زدن تا پایان تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است و هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم.   محمد نوذری افزود: در این ایام مسافران به ایلام سفر نکنند و ایلامیان ساکن دیگر استان‌ها […]

به گزارش حوادث ایلام; استاندار ایلام در شصت و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: چادر زدن تا پایان تعطیلات نوروز در ایلام ممنوع است و هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم.

 

محمد نوذری افزود: در این ایام مسافران به ایلام سفر نکنند و ایلامیان ساکن دیگر استان‌ها هم با توجه به شرایط کرونا تا حد امکان به استان سفر نداشته باشند اما در صورت ورود به استان باید تست شوند.

 

وی یادآور شد: دلیل خیز کرونا در هر منطقه عدم اجرایی شدن مصوبات و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مسئولان و مردم عنوان کرد و گفت: در این شرایط اهتمام فرمانداران در دو وظیفه تنظیم بازار و معیشت مردم و مهار کرونا خلاصه می‌شود.

 

استاندار ایلام در ادامه، راه مهار کرونا وحدت و همدلی مردم و مسئولان و ایجاد هم افزایی در اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: در این راستا نقش امام جمعه محترم ایلام در ایجاد وحدت و همدلی در استان محوری است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.