3

انحراف و واژگونی خودروی سواری پژو درحاشیه رودخانه سیمره

  • کد خبر : 3992
  • 21 اسفند 1399 - 13:16
انحراف و واژگونی خودروی سواری پژو درحاشیه رودخانه سیمره

به گزارش حوادث ایلام; مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:در پی انحراف و واژگونی یک خودروی سواری در حاشیه رودخانه سیمره شهرستان هلیلان به منظور یافتن راننده مفقود شده دو تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم امداد و نجات هلال احمر از شهرستان چرداول بلافاصله به محل اعزام شدند.   علی‌اصغر […]

به گزارش حوادث ایلام; مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:در پی انحراف و واژگونی یک خودروی سواری در حاشیه رودخانه سیمره شهرستان هلیلان به منظور یافتن راننده مفقود شده دو تیم واکنش سریع از مرکز استان و یک تیم امداد و نجات هلال احمر از شهرستان چرداول بلافاصله به محل اعزام شدند.

 

علی‌اصغر علی‌اکبری گفت: صبح امروز پنج شنبه ۲۱ اسفنده ماه در پی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو درحاشیه رودخانه سیمره شهرستان هلیلان بلافاصله تیم های امداد و نجات این جمعیت به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای یافتن راننده مفقود شده آغاز شد.

 

وی بیان کرد: علی رغم تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر و نیروهای انتظامی و نیروهای مردمی متاسفانه تاکنون هیچ اطلاعی از راننده خودرو به دست نیامده است.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.