3
خانه دسته‌بندی نشده

تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در مهران

  • کد خبر : 3968
  • 20 اسفند 1399 - 11:46
تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در مهران

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت اله شهبازبیگی” اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در مهرانپلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یکدستگاه خودروی نیسان با یک گله احشام در جاده روستایی (سرنی) بخش صالح آباد بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.   وی […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “قدرت اله شهبازبیگی” اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های تلف شدن ۱۲ راس گوسفند در مهرانپلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یکدستگاه خودروی نیسان با یک گله احشام در جاده روستایی (سرنی) بخش صالح آباد بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد خودرو نیسان که از سمت ایلام به منطقه روستایی (سرنی) در حال حرکت بوده و با گله احشام که در حال عبور از جاده برخورد کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه در این حادثه ۱۲ راس گوسفند تلف و ۴ راس دیگر دچار آسیب شدند تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت اصلی حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت عنوان کرده است.

 

سرهنگ شهبازبیگی در پایان از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست تا همواره در هنگام عبور از محور‌های مواصلاتی روستایی، نکات ایمنی لازم را در راستای پیشگیری از تصادف با احشام به کار گرفته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3968
مشاهده مشخصات مجوز در رسانه جامع رسانه های کشور

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.