3

دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند

  • کد خبر : 3954
  • 19 اسفند 1399 - 15:59
دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند

به گزارش حوادث ایلام; سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور صبح امروز سه شنبه در سفر به ایلام و بازدید از شهرستان مهران اظهار کرد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت‌هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور صبح امروز سه شنبه در سفر به ایلام و بازدید از شهرستان مهران اظهار کرد: دشمن در این چهل و چند سال با شیطنت‌هایی که انجام داده تلاش کرده که به اهداف پلید خود برسد و با تحرکات خود سعی دارد برای کشور حوادث امنیتی درست کند.

 

وی اظهار کرد: دشمنان همواره از اراده و بصیرت مردم شکست خورده‌اند و در ادامه نیز ان‌شاءالله به فضل خدا شکست می‌خورند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با اشاره به افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسیر تولید قدرت قرار گرفته‌اند و هر روز قدرتمندتر از روز دیگر به پیش خواهند رفت.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه روحیه و استقامت خانواده‌های شهداء موجب غرور ملی و مایه افتخار جامعه است، گفت: خانواده‌های شهداء مایه امید و برکت انقلاب اسلامی هستند.

 

سردار جمال فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از وضعیت استان به نقش ارزنده مردم غیور ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهیدان والامقام مایه عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی هستند. امروز به برکت خون شهیدان ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است و برای ادامه این حرکت پُرشتاب بایستی راه شهیدان را ادامه دهیم.

 

سردار غیب پرور در این سفر با خانواده‌های شهیدان حمدالله زراعتی و شهید ولی الله عباسی دیدار و با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت آنان قدردانی کرد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) و هیئت همراه در سفر خود به استان ایلام با حضور در مزار گمنام شهدای ایلام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

 

بازدید از گردان‌های امام علی (ع) بسیج، بازدید از شهرستان مرزی مهران و حضور در معراج الشهدای مهران، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، از جمله برنامه‌های سفر سردار غیب پرور به ایلام بود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.