3

رسانه‌ها بازوی سازمان بازرسی در شناسایی مراکز فساد باشند

  • کد خبر : 3865
  • 14 اسفند 1399 - 10:39
رسانه‌ها بازوی سازمان بازرسی در شناسایی مراکز فساد باشند

به گزارش حوادث ایلام; مهدی اصلانی کرجی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و هیات مدیره رسانه‌ها بازوی سازمان بازرسی در شناسایی مراکز فساد باشندخانه مطبوعات استان اظهار داشت: رسانه‌ها باید فساد و تبعیض را یک عمل ضد ارزش و ناپسند در جامعه اشاعه و در این راستا تولید محتوا کنند.   وی افزود: اصحاب […]

به گزارش حوادث ایلام; مهدی اصلانی کرجی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و هیات مدیره رسانه‌ها بازوی سازمان بازرسی در شناسایی مراکز فساد باشندخانه مطبوعات استان اظهار داشت: رسانه‌ها باید فساد و تبعیض را یک عمل ضد ارزش و ناپسند در جامعه اشاعه و در این راستا تولید محتوا کنند.

 

وی افزود: اصحاب رسانه برای شفاف سازی موضوعات از مبادی تعیین شده وارد شوند و بعنوان بازوری کمک کننده برای سازمان بازرسی در راستای تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با ناعدالتی‌ها تلاش کنند.

 

رییس سازمان بازرسی استان ایلام تاکید کرد: برای نظارت صحیح همگانی در مبارزه با فساد همواره نیازمند بهره گیری از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم نهاد، نخبگان، کانون‌های کارشناسی و اصحاب رسانه بعنوان رکن چهارم دموکراسی هستیم.

 

اصلانی کرجی گفت: رسانه‌ها همواره در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بعنوان مهم‌ترین شعار در فرهنگ‌سازی اسلامی بیشترین تأثیرگذاری را داشتند و نگاه مردم را به فساد بعنوان یک ضد ارزش تغییر می‌دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.