1

کاهش ۲۷ درصدی تردد وسایل نقلیه در استان ایلام

  • کد خبر : 3819
  • 12 اسفند 1399 - 11:20
کاهش ۲۷ درصدی تردد وسایل نقلیه در استان ایلام

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از اول سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ میلیون و ۳۵۷ هزار خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش دارد.   وی افزود: بیشترین میزان تردد در این […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از اول سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ میلیون و ۳۵۷ هزار خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش دارد.

 

وی افزود: بیشترین میزان تردد در این مدت در محور ایلام – سرابله با بیش از یک میلیون و ۵۴۰ هزار تردد توسط سامانه‌های تردد شمار ثبت شده است.

 

وی، متوسط سرعت در این مدت را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه‌های تردد شمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای استان بیش از ۳ میلیون و ۴۸۲ هزار است که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد کاهش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اضافه کرد: در حال حاضر ۳۱ دوربین نظارت تصویری، ۱۳ سامانه ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان فعال هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.