1

پلیس با اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد

  • کد خبر : 3786
  • 11 اسفند 1399 - 16:25
پلیس با اقتدار در مقابل اشرار و هنجارشکنان خواهد ایستاد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر سروان سید روح الله باصره و سرباز وظیفه سید مهدی دیرکوند و در شهرستان دره شهر اظهار کرد: شهادت مظلومانه مدافعان امنیت ایران اسلامی در شهرستان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر ظهر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر سروان سید روح الله باصره و سرباز وظیفه سید مهدی دیرکوند و در شهرستان دره شهر اظهار کرد: شهادت مظلومانه مدافعان امنیت ایران اسلامی در شهرستان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

 

وی گفت: خبر جانسوز شهادت مدافعان وطن، شهید سروان سیدروح الله باسره و سرباز محمد مهدی دیرکوند از فرزندان غیور و شجاع انتظامی دره شهر به دست اشرار کور دل موجب تأثر و تألم اقشار مختلف جامعه شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شهدای عزیز ما در راستای حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیزمان با خون پاک خود در برابر تهدید کنندگان امنیت ایستاد و به فضل شهادت نائل آمد.

 

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

 

وی گفت: شهادت بهترین پاداش جهاد در راه خداست، باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است.

 

وی بیان کرد: نیروی انتظامی ایران اسلامی یکی از سازمان‌هایی است که کارکنانش برای ایجاد امنیت و مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی همواره جنگ واقعی را تجربه می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: شهادت بهترین پاداش جهاد در راه خداست که نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود و شهدای ما لایق این هدیه الهی بوده و دعوت حق را لبیک گفتند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: این شهدای مدافع امنیت به خانواده بزرگ نیروی انتظامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و دشمنان و اشرار و مخلان امنیت بدانند مکتب شهادت در نیروی انتظامی در راه برقرای امنیت مردم همچنان باقی خواهد ماند.

 

وی گفت: امیدوارم، به برکت خون شهدای و همکاری خوب مردم و تلاش کارکنان انتظامی هرچه زودتر عامل شهادت این شهید بزرگوار را دستگیر به دست قانون بسپاریم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.