2

کارمند قلابی ۳۴۰ میلیارد ریال در ایلام کلاهبرداری کرد

  • کد خبر : 3748
  • 10 اسفند 1399 - 20:17
کارمند قلابی ۳۴۰ میلیارد ریال در ایلام کلاهبرداری کرد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداری فردی که خود را به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی و از این طریق اقدام به کلاهبرداری مبالغ میلیاردی کرده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.   […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تحت عنوان کلاهبرداری فردی که خود را به عنوان کارمند یکی از ادارات دولتی معرفی و از این طریق اقدام به کلاهبرداری مبالغ میلیاردی کرده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی ماموران پلیس مشخص شد فرد کلاهبردار این مبلغ را تحت عنوان ساخت و ساز در کشور عراق و تردد افراد از مرز مهران بدون گذرنامه در ایام اربعین از شهروندان دریافت کرده است.

 

رییس پلیس آگاهی ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات خاص پلیسی محل اختفای این متهم را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی موفق وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

وی از مردم خواست: هیچگاه فریب ظاهر افراد را نخورند و برای هرگونه سرمایه گذاری به موسسات مجاز و قانونی مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.