3

صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 3711
  • 09 اسفند 1399 - 21:24
صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع، فرماندهان، مدیران، معاونین و مسئولان انتظامی استان ایلام و در هفتاد و هفتمین جلسه قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری با بیان اینکه صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی برای ارائه خدمت بهتر به مردم است، گفت:خودسازی مهمترین عنصری است که […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع، فرماندهان، مدیران، معاونین و مسئولان انتظامی استان ایلام و در هفتاد و هفتمین جلسه قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری با بیان اینکه صیانت از کارکنان اولویت نیروی انتظامی برای ارائه خدمت بهتر به مردم است، گفت:خودسازی مهمترین عنصری است که می‌تواند در ماموریت‌های محوله پلیس اثرگذار باشد.

 

وی اظهار داشت:نیروی انتظامی به عنوان یکی از رکن‌های امنیتی – انتظامی کشور برای اجرای بهینۀ مأموریت‌های خود همواره نیازمند به کارکنان خدوم، صادق و با تقواست و از آنجایی که کارکنان در اجرای وظایف قانونی ممکن است در معرض مخاطرات، تهدید‌ها و آسیب‌های گوناگون قرار گیرند، لزوم پیشگیری و صیانت از کارکنان در تدوین برنامه‌های ابلاغی از سوی ناجا همواره در دستور کار است و این موضوع به ویژه در زمان جذب و پذیرش کارکنان مورد تاکید است.

 

سرهنگ القاصی مهر افزود: پلیس مسئول مقابله با ناهنجاری‌ها و ناپاکی‌ها در جامعه است تا امنیت و آرامش را به عموم جامعه هدیه دهد لذا به طریق اولی بایستی خود الگو و مظهر پاکی باشد و مقتدرانه از عملکرد صحیح ماموران دفاع کنند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام به نقش فرماندهان به عنوان الگو‌های رفتاری تاثیرگذار بر مجموعه تحت امر اشاره کرد و افزود: فرماندهان باید با رفتار و عمل خود تضمین کننده الگو و نمونه بودن برای کارکنان وظیفه و پایور باشند.

 

وی انعطاف‌پذیری، نوآوری و پویایی را سه رکن محوری برنامه‌های صیانتی و ارتقاء سلامت اداری کارکنان دانست و تصریح کرد: اتخاذ این رویکرد مثبت در برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی نیروی انتظامی در سالیان اخیر بازخورد بسیار مثبتی در انجام مأموریت‌های موفق پلیس داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام پاسخگویی، کنترل، نظارت و بازخوردگیری، نهادینه‌سازی فرهنگ نقد‌پذیری، صرفه‌جویی، توجه به عوامل ساختاری، مشورت، بهره‌گیری از نقش تاثیرگذار فرهیختگان سازمانی، آموزش‌های فراگیر، رعایت شایسته‌سالاری، بهبود شرایط معیشتی کارکنان و … را به عنوان بخشی از مهم‌ترین عوامل زیربنایی سلامت اداری برشمرد.

 

سرهنگ القاصی مهر اعلام کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمان اثرگذار و مسئول در حفظ آرامش و برقراری نظم و امنیت عمومی، نیازمند توجه به امر پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات کارکنان تحت امر است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.