2

پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای استان ایلام افتتاح شد

  • کد خبر : 3645
  • 05 اسفند 1399 - 10:33
پروژه آبرسانی به ۱۳ روستای استان ایلام افتتاح شد

به گزارش حوادث ایلام; مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام صبح روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی در ایلام از طریق ویدیوکنفرانس با وزیر نیرو اظهار کرد: امروز آبرسانی به ۱۳ روستای این استان افتتاح شده است . نورالله تیموری بیان کرد: این تعداد پروژ در قالب پویش هر هفته الف – ب […]

به گزارش حوادث ایلام; مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام صبح روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی در ایلام از طریق ویدیوکنفرانس با وزیر نیرو اظهار کرد: امروز آبرسانی به ۱۳ روستای این استان افتتاح شده است

.

نورالله تیموری بیان کرد: این تعداد پروژ در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره برداری رسیده است.

 

وی عنوان کرد: برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون هزینه شده است.

 

تیموری افزود: برای اجرای این پروژه سه دهنه چشمه، یک مخزن هزار و ۸۰ مترمکعبی، ایستگاه‌های پمپاژ با ظرفیت ۹ لیتر بر ثانیه، ۹ هزار و ۵۰ متر لوله‌گذاری خطوط انتقال، اصلاح و توسعه شبکه توزیع به طول ۲۲.۵۵۲ متر و نیرورسانی به طول ۳۰۰ متر احداث و اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است، یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی در شهرستان‌های چوار، ملکشاهی، دره شهر، سیروان، هلیلان و آبدانان هفت هزار خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.