3

فرهنگ سازی رویکرد اصلی نیروی انتظامی

  • کد خبر : 3648
  • 05 اسفند 1399 - 12:37
فرهنگ سازی رویکرد اصلی نیروی انتظامی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌هایفرهنگ سازی رویکرد اصلی نیروی انتظامی اجتماعی آموزش‌های لازم را ارائه و فرهنگ سازی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد. وی افزود : برخی از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی گریبانگیر خانواده‌ها می‌شود و نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌هایفرهنگ سازی رویکرد اصلی نیروی انتظامی اجتماعی آموزش‌های لازم را ارائه و فرهنگ سازی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی افزود : برخی از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی گریبانگیر خانواده‌ها می‌شود و نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برای فرزندان و خانواده‌ها آموزش‌های لازم را ارائه و فرهنگ سازی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

 

القاصی مهر تاکید کرد: نیروی انتظامی برای فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، در مهدکودک ها، مدارس، دبیرستان و دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کند و با کار فرهنگی از جمله فرهنگ ترافیکی، آموزش در حوزه استفاده از فضای مجازی و سایر حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در کنار وظایف و رسالت ذاتی که دارند کار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را انجام می‌دهند، مطرح کرد: در زمینه پیشگیری از اعتیاد نیز با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ سازی در بین خانواده‌ها و مدارس اقدامات بسیار زیادی انجام می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است، گفت: انجام مشاوره در حوزه‌های طلاق و اعتیاد نیز در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی پیگیری می‌شود که نقش مهمی در راستای آگاه سازی خانواده‌ها دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.