3

پذیرش کامیون های ترانزیتی از مرز بین المللی مهران

  • کد خبر : 3561
  • 28 بهمن 1399 - 11:09
پذیرش کامیون های ترانزیتی از مرز بین المللی مهران

به گزارش حوادث ایلام; مدیرکل گمرکات استان ایلام ازتصمیم هیات گذرگا‌ه های عراق برای پذیرش پذیرش کامیون های ترانزیتی از مرز بین المللی مهرانکامیون‌های ترانزیت از پنج مرز مشترک با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.   روح الله غلامی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از این پنج مرز مورد نظر کشور عراق […]

به گزارش حوادث ایلام; مدیرکل گمرکات استان ایلام ازتصمیم هیات گذرگا‌ه های عراق برای پذیرش پذیرش کامیون های ترانزیتی از مرز بین المللی مهرانکامیون‌های ترانزیت از پنج مرز مشترک با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

 

روح الله غلامی با بیان اینکه مرز بین المللی مهران یکی از این پنج مرز مورد نظر کشور عراق در بحث ترانزیت است، اظهار داشت: تا کنون از ورود کامیون‌های ترانزیت به خاک عراق ممانعت می‌شد و در مرز کار تخلیه و بارگیری صورت می‌گرفت، اما خوشبختانه با تصمیم هیئت گذرگاه‌های عراق از این پس کامیون‌ها می‌توانند تا شهر‌های مرکزی عراق هم تردد داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به این تسهیلاتی که کنوانسیون تیر برای حمل و نقل و ترد کامیون‌های مهیا کرده است خوشبختانه کشور عراق پس از مدت‌ها به این کنوانسیون پیوست و اکنون شرایط برای ترانزیت مستقیم مهیا شده است.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.