3

کشف ۷۸ فقره سرقت در ایلام

  • کد خبر : 3536
  • 24 بهمن 1399 - 16:56
کشف ۷۸ فقره سرقت در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای برخورد با سارقان و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.   وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های پیشگیرانه پلیسی در سطح استان، افزود: در طول اجرای این طرح با هماهنگی […]

به گزارش حوادث ایلام; دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در راستای برخورد با سارقان و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

 

وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های پیشگیرانه پلیسی در سطح استان، افزود: در طول اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی تعداد ۶۳ سارق دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، متهمان دستگیر شده به ۷۸ فقره سرقت معترف شدند، ادامه داد: متهمان به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه اکثر سرقت‌های صورت گرفته توسط سارقان، سرقت از اماکن خصوصی، منزل و مغازه بوده، تصریح کرد: شهروندان با مدنظر قرار دادن هشدارهای پلیسی و استفاده از وسایل بازدارنده و سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت در منازل و محل کسب وکار، سارقان را در انجام اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

 

القاصی مهر با تاکید بر اینکه امنیت آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس است، گفت: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.