3

پیشرفت ۹۰ درصد بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام

  • کد خبر : 3514
  • 21 بهمن 1399 - 0:30
پیشرفت ۹۰ درصد بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام

به گزارش حوادث ایلام;محمد کریمیان ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش پزشکی، درمانی و بهداشت استان ایلام صورت گرفته است.   وی با اشاره به اینکه برای مقابله با کرونا در تمامی بخش‌های مورد نیاز پزشکی برای بیمارستان‌های استان اعم از امکانات […]

به گزارش حوادث ایلام;محمد کریمیان ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش پزشکی، درمانی و بهداشت استان ایلام صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با کرونا در تمامی بخش‌های مورد نیاز پزشکی برای بیمارستان‌های استان اعم از امکانات و تجهیزات مورد نیاز جذب شده است، گفت: ارزش ریالی کل تجهیزات جذب شده طی یک سال گذشته برای تجهیزات و امکانات بیمارستان‌های استان بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

 

کریمیان عنوان کرد: دستگاه‌های اکسیژن ساز، سی تی اسکن، تجهیزات اتاق عمل، اکوگرافی، آنژیوگرافی، رادیولوژی، دستگاه ونتیلاتور و.. از امکانات و تجهیزاتی بوده که در بیمارستان‌های استان مستقر شده است.

 

وی با اشاره تکمیل مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام، افزود: مرکز سوختگی در بیمارستان امام خمینی شهر ایلام نیز تکمیل شده است.

 

وی تصریح کرد: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام با ۹۰ درصد پیشرفت سال آینده تکمیل و بخش مهمی از نیازهای درمانی و پزشکی استان را حل می‌کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزئد: طرح توسعه اورژانش بیمارستان امام خمینی شهر ایلام با ۷۵ تخت بستری دارای ۷۰ درصد پیشرفت است.

 

کریمیان با اشاره به اینکه وضعیت استان در بحث کرونا مطلوب است، افزود: تمامی اقدامات درمانی و پیشگیرانه توسط دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا در حال انجام است.

 

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی طی یک سال گذشته اختصاص ۱۴ هزار مترمربع برای ساخت فضای آموزشی جدید، تثبیت دانشکده دندانپزشکی استان، اختصاص شش هزار مترمربع زمین برای ساخت برج پژوهشی در استان بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: طی دو سال گذشته زمینه جذب ۷۲۲ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان فراهم شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.