0

انفجار پیک نیک گاز در هلیلان

  • کد خبر : 3502
  • 19 بهمن 1399 - 19:24
انفجار پیک نیک گاز در هلیلان

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی تماس های مردمی  با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در روستای مهدیه  از شهرستان هلیلان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: باحضور ماموران در محل مشخص شد، […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مجتبی مهدیان” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی تماس های مردمی  با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در روستای مهدیه  از شهرستان هلیلان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: باحضور ماموران در محل مشخص شد، بر اثر انفجار پیک‌نیک گاز در منزل احدی از شهروندان ،۳نفر از اعضای خانواده از ناحیه اعضای بدن دچار سوختگی شده اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه عوامل امدادی و فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند ، خاطر نشان کرد:مصدومان این حادثه بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

 

سرهنگ مهدیان با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است ، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری خودداری کنیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.