2

افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی ایلام

  • کد خبر : 3476
  • 17 بهمن 1399 - 20:24
افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بستری های کرونا در استان افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی ایلامایلام هستیم افزود: مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.   وی با بیان اینکه در مرحله افزایش مبتلایان، ابتدا بیماران علامت دار سرپایی افزایش می‌یابد که […]

به گزارش حوادث ایلام;  دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بستری های کرونا در استان افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی ایلامایلام هستیم افزود: مردم باید همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه در مرحله افزایش مبتلایان، ابتدا بیماران علامت دار سرپایی افزایش می‌یابد که از اول بهمن ماه این روند آغاز شده است تصریح کرد: در مرحله بعد بیماران بستری، سپس بیماران بدحال بستری و در نهایت افزایش فوتی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه بین هر کدام از این مراحل یک الی ۲ هفته زمان وجود دارد،افزود: طی دیروز و امروز بیماران جدید اگرچه خیلی بد حال نبوده، اما در حال افزایش هستند.

 

وی با تاکید بر ایجاد حساسیت برای آگاه سازی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: کرونا فقط یک بیماری نیست، یک مسئله بهداشتی و اجتماعی است که همه مردم ملزم به رعایت پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به آن هستند.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.