2

اجرای طرح پویش مردمی «کودک سایبری» در ایلام

  • کد خبر : 3433
  • 16 بهمن 1399 - 9:19
اجرای طرح پویش مردمی «کودک سایبری» در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: اجرای طرح پویش اجرای طرح پویش مردمی «کودک سایبری» در ایلاممردمی «کودک سایبری» برای افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان است.   وی افزود: ارتقاء سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: اجرای طرح پویش اجرای طرح پویش مردمی «کودک سایبری» در ایلاممردمی «کودک سایبری» برای افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان است.

 

وی افزود: ارتقاء سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و راهکارهای اثربخش برای ایمن‌سازی فرزندان در این فضا به‌منظور بهره‌مندی بیشتر از فرصت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی،ایجاد جریان‌ گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرائم سایبری در کشور و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری از اهداف اجرای این طرح می باشد.

 

رئیس پلیس فتا استان ایلام عنوان کرد: موضوعات مرتبط با کودکان برای اجرای پویش مردمی شامل کودکان و اعتیاد اینترنتی ، شکاف دیجیتال والدین و کودکان ، اصول والدگری در فضای مجازی کودکان و ایمنی در آموزش مجازی،پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی می‌باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.