4

پنج هزار و ۴۷ کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

  • کد خبر : 3376
  • 14 بهمن 1399 - 14:31
پنج هزار و ۴۷ کارگر ایلامی مشمول بیمه بیکاری شدند

به گزارش حوادث ایلام; امید نیازیان رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هفت هزار و ۸۹ نفر از کارگران استان ایلام با شیوع کرونا به دلیل مشکلات ناشی از تعطیلی کارگاه‌ها متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری در سامانه مربوطه شدند.   او افزود: همچنین ۵۰۳ نفر در […]

به گزارش حوادث ایلام; امید نیازیان رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هفت هزار و ۸۹ نفر از کارگران استان ایلام با شیوع کرونا به دلیل مشکلات ناشی از تعطیلی کارگاه‌ها متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری در سامانه مربوطه شدند.

 

او افزود: همچنین ۵۰۳ نفر در استان مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری از ابتدای مرداد تا پایان دی امسال شده اند.

 

رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: سال گذشته در مدت مشابه از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه ۸۰۰ نفر در استان مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری شدند.

 

نیازیان بیان کرد: ۹۱۲ نفر نیز از ابتدای مرداد ماه تا پایان دی ماه امسال درخواست برقراری مقرری بیمه بیکاری در سامانه جامع روابط کار را داشتند که از این تعداد با درخواست ۵۰۳ نفر موافقت شد.

 

او ادامه داد: ۱۷۹ نفر بعلت عدم شمول قانون کار و بیمه بیکاری مورد موافقت قرار نگرفتند و مابقی به تعداد ۲۳۰ نفر به دلایلی از قبیل نقص پرونده به متقاضی ارجاع داده شده و یا در دست بررسی هستند.

 

رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: از ۹۱۲ نفر متقاضی دریافت بیمه بیکاری در استان از اول مرداد تا پایان دی ماه ۵۴۲ مرد و ۳۷۰ زن هستند.

 

نیازیان اضافه کرد: افراد متقاضی دریافت مقرری بیمه بیکاری با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.