4

مرکز تعویض پلاک و دفترخدمات خودرویی مهران افتتاح شد

  • کد خبر : 3370
  • 14 بهمن 1399 - 13:17
مرکز تعویض پلاک و دفترخدمات خودرویی مهران افتتاح شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهور استان ایلام  گفت: راه اندازی مرکز تعویض پلاک در شهرستان دور دست مهران همواره یکی از مطالبات بحق مردم بوده که خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش مسئولان امر خواسته مردم این شهرستان مرزی محقق شد.   او افزود:این مرکز به منظور رفاه حال مردم و با […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهور استان ایلام  گفت: راه اندازی مرکز تعویض پلاک در شهرستان دور دست مهران همواره یکی از مطالبات بحق مردم بوده که خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش مسئولان امر خواسته مردم این شهرستان مرزی محقق شد.

 

او افزود:این مرکز به منظور رفاه حال مردم و با هدف جلوگیری از رفت و آمد شهروندان به شهرستان‌های همجوار تاسیس و راه اندازی شده است.

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان پیش از این مردم شهرستان برای تعویض پلاک مجبور به پیمودن فاصله مهران تا ایلام بودند که مشکلاتی برای آنان به همراه داشت، اظهار کرد: ازامروز مردم این شهرستان و شهرستان ملکشاهی می‌توانند با مراجعه به این مرکز، کار تعویض پلاک وسایل نقلیه سبک شخصی و موتورسیکلت خود را انجام دهند و دیگری نیاز به مراجعه به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار نیست.

 

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه یکی از اهداف راهبردی پلیس راهور تمرکز زادیی خدمات در مرکز و انتقال آن به شهرستان‌های دوردست است، عنوان کرد:مهران چهارمین شهرستانی است که پس از شهرستان‌های دره شهر، دهلران و آبدانان به دفاترخدمات خودوریی مجهز می‌شود.

 

او ادامه داد:مرکز تخصیص پلاک گذر موقت به خودرو‌های خارجی که از کشور همسایه عراق وارد کشور می‌شوند در پایانه مرزی مهران فعال می‌باشد.

 

گفتنی است نوبت دهی در این مرکز بصورت دستی بوده و مالکان برای دریافت خدمات نقل و انتقال پلاک می‌بایست بصورت حضوری مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.