4

سهم مدیریتی بانوان در ایلام ۱۰ برابر شده است

  • کد خبر : 3395
  • 14 بهمن 1399 - 22:07
سهم مدیریتی بانوان در ایلام ۱۰ برابر شده است

به گزارش حوادث ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز سه‌شنبه در نشست ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور که به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند و با توجه به ظرفیت‌های عظیم، مشارکت بالا و مدیریت اجتماعی قوی می‌توانند در انتخابات […]

به گزارش حوادث ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز سه‌شنبه در نشست ویدیو کنفرانس با رئیس جمهور که به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد، اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده‌اند و با توجه به ظرفیت‌های عظیم، مشارکت بالا و مدیریت اجتماعی قوی می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب مجلس شورای اسلامی و شوراها و روستاها در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند.

 

استاندار ایلام، از عملکرد موفق دولت تدبیر و امید در توجه به سهم مدیریتی زنان در استان خبر داد و اظهار کرد: مناصب مدیریتی زنان ایلامی از ۲۳ نفر در سال ۹۲ به ۲۳۴ نفر افزایش یافته و رشد ۱۰ برابری داشته است.

 

وی در ادامه گفت: نرخ مشارکت اقتصادی زنان ایلامی ۱۱ درصد و نرخ بیکاری آنان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران ۱۱.۴ درصد است.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه حمایتی ۱۶ دستگاه اجرایی استان در ارتباط با حوزه بانوان استان خبر داد و گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه ها منجر شد در بخش فرهنگی و اقتصادی حوزه بانوان موفقیت‌های بسیار خوبی حاصل شود.

 

استاندار ایلام یادآور شد: اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگاری در حوزه زنان این استان به انجام رسیده که این اقدامات شامل اجرای طرح تاب آوری بانوان، ارتقا سطح مهارت بانوان، اجرای طرح گفت و گوی خانواده، تحکیم بنیان خانواده و … است.

 

وی افزود: اجرای طرح گفتمان بین مادران و دختران و همچنین افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی از دیگر طرح‌های مهم فرهنگی این حوزه در استان به شمار می‌آید.

 

وی جایگاه بانوان را در تصمیم گیری های مهم جامعه بسیار ویژه و تعیین کننده برشمرد و افزود: ایلام بیش از یک هزار شهیده و جانباز زن به انقلاب تقدیم کرده است که این نشانگر ایثار و فداکاری زنان استان است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.