6

وضعیت ورودی شهر ایلام از سمت هفت چشمه پر از زباله+عکس

  • کد خبر : 3304
  • 11 بهمن 1399 - 19:46
وضعیت ورودی شهر ایلام از سمت هفت چشمه پر از زباله+عکس

به گزارش  حوادث ایلام; چه باید کرد؟ وقتی که میخواهیم از شهر خارج شویم و هر جا نگا میکنی با حجمی از زباله روبه رو هستی؟   از ماست که بر ماست و این بار انگشت اتهام، سمت هیچ نهاد دولتی و غیردولتی نمی چرخد، توقع این که مسوولان در پی پاکسازی مدام محیط زیست و شهر […]

به گزارش  حوادث ایلام; چه باید کرد؟ وقتی که میخواهیم از شهر خارج شویم و هر جا نگا میکنی با حجمی از زباله روبه رو هستی؟

 

از ماست که بر ماست و این بار انگشت اتهام، سمت هیچ نهاد دولتی و غیردولتی نمی چرخد، توقع این که مسوولان در پی پاکسازی مدام محیط زیست و شهر و آبادی باشند، دور از منطق و انصاف است.

 

حالا چند سالی است که ریختن زباله از جرایم راهنمایی و رانندگی محسوب می شود، برابر ماده ۲۰۶ قانون آیین نامه راهنمایی و رانندگی، ریختن هرگونه آشغال، زباله، مایعات، نخاله مصالح ساختمانی، شیء و آب دهان از درون خودرو به سطح معابر تخلف و ممنوع است؛ زیرا باعث انحراف وسایل نقلیه درحال حرکت از مسیر اصلی می شود

 

اما این قانون به دلیل جریمه پایین آن هم انگار چندان نتوانسته بازدارنده باشد انبوه زباله های شهری و بین شهری گواه این مطلب است.

 

پس می ماند کار فرهنگی که دست رسانه ها را می فشارد، البته مدارس، دانشگاه ها، برنامه های بازآموزی کارمندان و فضاهایی اینچنینی باید متولی خاصی در این حوزه پیدا کنند، فعلا که شهر ما خانه ما نشده است.

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.