3

طرح نظارت و کنترل بر خودرو‌های حامل بار اضافی در جاده ها‌ی برون شهری ایلام

  • کد خبر : 3131
  • 04 بهمن 1399 - 17:24
طرح نظارت و کنترل بر خودرو‌های حامل بار اضافی در جاده ها‌ی برون شهری ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : متاسفانه تعدادی از خودرو‌های باری بدون توجه به ظرفیت مجاز تعیین شده در کارت وسیله نقلیه، اقدام به حمل بار‌های اضافی خارج از ظرفیت می‌کنند که این امر بر خلاف مقررات و ضوابط […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما گفت : متاسفانه تعدادی از خودرو‌های باری بدون توجه به ظرفیت مجاز تعیین شده در کارت وسیله نقلیه، اقدام به حمل بار‌های اضافی خارج از ظرفیت می‌کنند که این امر بر خلاف مقررات و ضوابط حمل بار در راه‌ها است.

 

او ادامه داد: حمل بار‌های اضافی بر ظرفیت وسیله نقلیه علاوه بر خطرات ناشی از بروز حوادث و سوانح جاده‌ای، تهدیدی برای خودرو‌های عبوری محسوب شده و موجب فرسودگی وسیله نقلیه و تخریب زیرساخت راه‌ها می‌شود.

 

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام، مطرح کرد: به موجب جلوگیری از تخریب راه‌ها، جاده‌ها و ارتقای ضریب ایمنی وسیله نقلیه در جهت پیشگیری از تصادفات احتمالی ، با رانندگان متخلف از این امر برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

او مطرح کرد: به کلیه ماموران گشت پلیس راه استان ابلاغ شده که به جهت جلوگیری از ایجاد حادثه و همچنین ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها، با خودرو‌های حامل بار اضافه برابر مقررات برخورد کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.