3

ثبت نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر از سهام داران عدالت در سجام

  • کد خبر : 3095
  • 02 بهمن 1399 - 21:06
ثبت نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر از سهام داران عدالت در سجام

به گزارش حوادث ایلام;قدرت فیض الهی اظهار داشت: از ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر سهامداری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند بیش از ۵۲ درصد در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند. وی افزود: دارندگان سهام عدالت چه کسانی که روش مستقیم و چه کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند جهت استفاده از مزایای […]

به گزارش حوادث ایلام;قدرت فیض الهی اظهار داشت: از ۲۳۲ هزار و ۱۹۰ نفر سهامداری که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند بیش از ۵۲ درصد در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند.
وی افزود: دارندگان سهام عدالت چه کسانی که روش مستقیم و چه کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند جهت استفاده از مزایای سهامداری و همچنین خرید و فروش سهام باید در سجام ثبت نام کنند و کد بورسی بگیرند.

فیض الهی یادآور شد: در این شرایط که با پیگیری‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی تعدادی از کارگزاری‌ها ثبت نام سجام را رایگان کرده‌اند سهامداران می‌توانند به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه، ثبت نام سجام و احراز هویت را به صورت رایگان انجام دهند و کد بورسی بگیرند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه افرادی که کد بورسی دارند با توجه به اینکه قبلاً مراحل ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی را انجام داده‌اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند، به مردم توصیه کرد در فرصتی که ثبت نام سجام و دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و رایگان انجام می‌شود ثبت نام خود را انجام دهند.
فیض الهی درباره انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان، گفت:این انتخابات در روز چهارشنبه ۲۴ دی برای بار اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شد که به دلیل عدم حضور حدنصاب لازم به دور دوم موکول شد و به احتمال زیاد تا پایان بهمن ماه برگزار خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.