3

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است

  • کد خبر : 3091
  • 02 بهمن 1399 - 21:01
تمام محورهای مواصلاتی استان باز است

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: در عملیات بر روبی جاده های استان در شامگاه دیشب ۸۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های استان ایلام پخش شد. وی افزود:در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و […]

به گزارش حوادث ایلام; نورالله دلخواه اظهار داشت: در عملیات بر روبی جاده های استان در شامگاه دیشب ۸۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های استان ایلام پخش شد.
وی افزود:در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با ۲۰۰ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل حاده‌ای ایلام تاکید کرد: ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

 

دلخواه با بیان اینکه اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است عنوان کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیر‌ها از ظرفیت این نهاد‌ها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

دلخواه یکی از دلایل انسداد مقطعی راه‌ها را نداشتن زنجیرچرخ عنوان کرد و گفت: نیاز است شهروندان در فصل زمستان و بارش برف ضمن استفاده از زنجیرچرخ در هنگام وقوع حوادث از حرکت در شانه خاکی راه‌ها خودداری کرده و در مسیر خود باقی بمانند تا عوامل راهداری و پلیس راه بتوانند در کوتاه‌ترین زمان برای بازگشایی راه اقدام کنند.

 

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.