1

مهلت ۱۰ روزه به خودرو‌های دارای جریمه کرونا

  • کد خبر : 3043
  • 29 دی 1399 - 15:02
مهلت ۱۰ روزه به خودرو‌های دارای جریمه کرونا

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در مدت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، جریمه‌هایی برای رانندگان خاطی در نظر گرفته شد.   وی افزود: در این مدت با توجه به اینکه تعدادی از هم استانی‌های عزیز دارای مشکلاتی از قبیل دارو و درمان و نیازمند سفر و خروج […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در مدت اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، جریمه‌هایی برای رانندگان خاطی در نظر گرفته شد.

 

وی افزود: در این مدت با توجه به اینکه تعدادی از هم استانی‌های عزیز دارای مشکلاتی از قبیل دارو و درمان و نیازمند سفر و خروج از استان بودند برای آن‌ها با توجه به مدارک مثبته ارائه شده برگ‌های ترددی صادر شد.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: تمامی محور‌های مواصلاتی کشور با دوربین‌های هوشمند مجهز شده اند و برای این محدودیت‌ها نیز توسط دوربین‌ها جریمه صادر شده است که می‌طلبد کسانی که دارای برگ تردد بوده و باز هم برای آن‌ها قبض جریمه صادر شده است تا ۱۰ روز دیگر فرصت دارند برای لغو جرائم خود به پلیس راه استان مراجعه کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه محدودیت حضور در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌ها همچنان به قوت خود باقی است، گفت: برای کسانی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند قبض جریمه صادر خواهد شد.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مشمولین باید هنگام مراجعه به پلیس راه استان تمامی مدارک مثبت  خود و همچنین برگ‌ترددی که برای آن‌ها از فرمانداری یا پلیس‌راه صادر شده است را همراه خود داشته باشند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.