4

تحویل محموله دام های قاچاق شده به مرزبانان عراقی

  • کد خبر : 3040
  • 28 دی 1399 - 14:54
تحویل محموله دام های قاچاق شده به مرزبانان عراقی

به گزارش حوادث ایلام; سردار کیاست سپهری اظهار داشت: در فضای مجازی و رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی استان ایلام خبر و کلیپی مبنی بر اینکه مرزبانان دهلران اقدام به ضبط احشام عشایر عرب زبان این شهرستان کرده اند منتشر شده بود.   وی درباره انتشار این خبر و کلیپ گفت: چند شب پیش مرزبانان […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار کیاست سپهری اظهار داشت: در فضای مجازی و رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی استان ایلام خبر و کلیپی مبنی بر اینکه مرزبانان دهلران اقدام به ضبط احشام عشایر عرب زبان این شهرستان کرده اند منتشر شده بود.

 

وی درباره انتشار این خبر و کلیپ گفت: چند شب پیش مرزبانان مستقر در مرز‌های دهلران متوجه انتقال یک گله احشام از سمت عراق به سوی مرز ایران در حال حرکت بود شدند.

 

سردار سپهری افزود: مرزبانان با قاچاقچیان با هویت نامعلوم درگیر می‌شوند و این افراد متخلف با استفاده از تاریکی شب می‌گریزند و مرزبانان گله احشام را ضبط می‌کنند.

 

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به اینکه با دستور مقام قضایی تا مشخص شدن وضعیت پرونده این احشام در محوطه هنگ مرزی نگهداری شدند یادآور شد: دیروز  گروهی از مرزبانان عراقی  با حضور در مرز دهلران  و با ارائه مستندات  با دستور مقام قضایی گله احشام در مرز چیلات را تحویل گرفتند. 

 

سردار سپهری به اصحاب رسانه و گردانندگان کانال‌های خبری در فضای مجازی و برخط توصیه کرد: قبل از انتشار هر خبری ابتدا از صحت و سقم و اصل ماجرا اطلاع حاصل کنند تا از انتشار یک خبر کذب جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=3040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.