2

ایجاد مزاحمت اینترنتی با جعل هویت همکلاسی

  • کد خبر : 2974
  • 25 دی 1399 - 12:28
ایجاد مزاحمت اینترنتی با جعل هویت همکلاسی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر مزاحمت برای وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد. وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی مستندات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر مزاحمت برای وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی مستندات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جمالی گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم، پسرجوانی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام افزود: متهم که با ایجاد یک صفحه‌ای با نام یک دختر که همکلاسی شاکی بود، برای وی ایجاد مزاحمت کرده و با نیت دسترسی به اطلاعات خصوصی در صدد هتک حیثیت وی بود در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان ایلام هشدار داد: هرگونه مزاحمت در فضای مجازی جرم است و در صورت بروز چنین اتفاقاتی پلیس فتا برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.