3

جاده فرعی ایلام، مهران (سرطاف، ماربره) در روز جمعه مسدود می شود

  • کد خبر : 2928
  • 18 دی 1399 - 9:03
جاده فرعی ایلام، مهران (سرطاف، ماربره) در روز جمعه مسدود می شود

به گزارش حوادث ایلام; رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از اپیدمی ویروس جدید کرونا هر گونه تردد در مناطق تفریحی ، گردشگری و اماکن متبرکه ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.   سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با توجه به […]

به گزارش حوادث ایلام; رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از اپیدمی ویروس جدید کرونا هر گونه تردد در مناطق تفریحی ، گردشگری و اماکن متبرکه ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

 

سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با توجه به اینکه محور ایلام به مهران یکی از پرترددترین محورهای استان بوده و به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود و جاده جایگزین و فرعی آن، (ماربره، سرطاف) اعلام شده است یکی از مسیرهای کوهستانی و پرخطر جاده ای بوده و صرفا جهت تردد ضروری در نظر گرفته شده است که بنا به تدابیر مدیریتی پلیس راه از صبح جمعه ۱۹دی ماه مسیر مذکور در جهت پیشگیری از تصادفات جاده ای مسدود می شودد.

 

وی گفت: از مردم عزیز استان انتظار داریم ضمن همکاری با ماموران پلیس راه در دو روز پایانی هفته جاری هیچ گونه برنامه ریزی جهت تفریح و گردش در مسیر ایلام به صالح آباد را برنامه ریزی نکنند.

 

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.