3

کاهش ۹۰ درصد مرگ و میر کرونا در ایلام

  • کد خبر : 2896
  • 14 دی 1399 - 16:49
کاهش ۹۰ درصد مرگ و میر کرونا در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری گفت: علاوه بر این رقم بستری‌های کرونا در کشور ۷۰ درصد کاهش که در این استان این مقدار ۸۰ درصد است.   وی افزود: این آمار‌ها بیانگر موفقیت و عملکرد مطلوب اقدام‌های پیشگیرانه کرونا و همچنین همکاری مناسب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده که یکی از مهم‌ترین علت‌های آن اجرای […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری گفت: علاوه بر این رقم بستری‌های کرونا در کشور ۷۰ درصد کاهش که در این استان این مقدار ۸۰ درصد است.

 

وی افزود: این آمار‌ها بیانگر موفقیت و عملکرد مطلوب اقدام‌های پیشگیرانه کرونا و همچنین همکاری مناسب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده که یکی از مهم‌ترین علت‌های آن اجرای طرح محله به محله شهید سلیمانی است.

 

معاون استاندار ایلام با هشدار به این مسئله که کاهش آمار کرونا به معنی پایان آن نیست، افزود: متاسفانه در این استان مردم به این مساله نگاهی ساده دارند در حالیکه همین نگاه ممکن است موجب بروز پیک چهارم‌کرونا شود.

 

نوذری از رسانه‌های مختلف گروهی استان خواست تا در این زمینه اطلاع رسانی لازم داشته و مردم را به رعایت پروتکل‌ها دعوت کنند.

 

وی اظهار کرد: مردم باید ۲ مسئله ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به هیچ عنوان ترک نکنند چراکه کرونای جهش یافته انگلیسی به کشور‌های مختلف از جمله ترکیه نیز رسیده و این مسئله ضرورت کنترل مرز مهران را دوچندان می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: در این زمینه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری مهران به صورت ویژه مرز مهران را کنترل کنند تا از ورود این ویروس به کشور جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.