3

کشف خودرو قاچاق میلیاردی در ایلام

  • کد خبر : 2818
  • 25 آذر 1399 - 20:30
کشف خودرو قاچاق میلیاردی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهدی کیانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی رویت یک دستگاه خودرو خارجی و قاچاق در سطح شهر ایلام بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.   سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: کارآگاهان […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “مهدی کیانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی رویت یک دستگاه خودرو خارجی و قاچاق در سطح شهر ایلام بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی ماموران پلیس راهور شهرستان در راستای بررسی و صحت وسقم موضوع به آدرس اعلامی اعزام و پس از مشخص شدن موضوع این خودرو قاچاق را توقیف کردند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین راستا یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

 

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی خودرو کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سرهنگ مهدی کیانی با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور و تولید داخل وارد میکند از مردم خواست: چنانچه با فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و کسانیکه امنیت اقتصادی را به خطر می اندازد مواجهه شدند ،بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.