3

ادامه محدودیت های کرونایی در ایلام

  • کد خبر : 2825
  • 25 آذر 1399 - 17:44
ادامه محدودیت های کرونایی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” با اشاره به اینکه محدودیت های تردد در شهرهای استان ایلام به ویژه شهرهای نارنجی ادامه دارد، اظهار داشت: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.   وی افزود: با تغییر شرایط کرونایی شهرایلام ،چرداول و آبدانان از وضعیت قرمز به نارنجی […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” با اشاره به اینکه محدودیت های تردد در شهرهای استان ایلام به ویژه شهرهای نارنجی ادامه دارد، اظهار داشت: این امر به دنبال مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا اجرایی شده است.

 

وی افزود: با تغییر شرایط کرونایی شهرایلام ،چرداول و آبدانان از وضعیت قرمز به نارنجی محدودیت های ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه، در شهر ایلام و شهرستان های نارنجی در هفته جاری نیز، برابر دستورالعمل ستاد ملی شبانه مبارزه با کرونا برقرار بوده و لغو نشده است.

 

رئیس پلیس راهور استان ایلام با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد است، ادامه داد: در این راستا رانندگان باید بدانند که اعمال قانون توسط دوربین های کنترل و نظارت و مامورین انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه محدودیت های فعلی شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و دارای مجوز تردد نمی شود، خاطر نشان کرد: در این زمینه همه توان خود را برای کاهش تردد شبانه که نتیجه آن کاهش دورهمی ها است را به کار خواهیم بست.

 

سرهنگ کهزادی در ادامه به فعالیت آموزشگاه های رانندگی در استان ایلام از ۱۵ آذر ماه اشاره کرد و گفت: برگزاری آموزش و آزمون های عملی با حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جدا کننده اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=2825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.